Petrol Ofisi istasyonlarındaki hizmet kalitesini değerlendiren ‘Üçüncü Göz’ programında 2019 yılının ilk şampiyonları törenle ödüllerini aldı.
Petrol Ofisi istasyonlarındaki hizmet kalitesini değerlendiren ‘Üçüncü Göz’ programında 2019 yılının ilk şampiyonları törenle ödüllerini aldı. 7 bölgenin hizmet birincilerinin belirlendiği ‘Üçüncü Göz’de bu yıl 2 bayi de Otogaz Hizmet Birincisi oldu.
Türkiye akaryakıt sektörü lideri Petrol Ofisi’nin
sektörünün referans çizgisini oluşturan hizmet kalitesini en üst
seviyeye çıkartmak hedefi ile eğitim, geliştirme ve hizmet
adımlarının sonuçlarını ölçümlediği ‘Üçüncü Göz’
programının 2019 ilk çeyrek sonuçları açıklandı.
Gizli ve gerçek müşteri denetimleri sonuçlarının 3’er aylık dönemlerde değerlendirildiği Üçüncü Göz programında bölgelerinde en yüksek puanı alan 7 Hizmet Birincisi ile birlikte 2 bayi de Otogaz Hizmet Birincisi olarak belirleniyor.
Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper’de törene katılarak, bölge birincisi bayileri bizzat tebrik etti.
Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törende, 2019 ilk çeyrek verilerine göre Hizmet Birincisi bayilerden Ege Bölge Şampiyonu Uysal Petrol (Çanakkale) adına Süleyman Uysal, Petrol Ofisi yetkililerinin elinden ödülünü aldı.
“GENEL TABLO, TÜM BAYİLERİMİZİN ÇABA GÖSTERDİĞİNİ SERGİLİYOR”
Üçüncü Göz programında tamamı gerçek tüketicilerden oluşan yaklaşık 40 bin kişilik gizli müşterilerin bağımsız denetim sonuçlarının değerlendirildiğine dikkat çeken Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Gelen puanlar, tüm bayilerimizin hizmet kalitesine önem verdiğini ve bu alanda gelişim için çaba gösterdiğini ortaya koyuyor. Hizmet kalitemizi en üst seviyeye çıkarma hedefimiz açısından, karşımıza çıkan bu genel tablo da çok sevindirici. Bununla birlikte bu alanda başarılı performans sergileyerek bölgelerinde en yüksek puanlara ulaşan şampiyon bayilerimizi de tebrik ediyorum” dedi.
“HİZMET KALİTEMİZİ BAYİLERİMİZLE BİRLİKTE DAHA DA GELİŞTİRECEĞİZ”
Sektör lideri Petrol Ofisi’nin birçok alanda olduğu gibi yüksek hizmet kalitesi ile de öne çıktığına vurgu yapan Petrol Ofisi Perakende Direktörü Yiğit Meral de, “Petrol Ofisi olarak en büyük önceliklerimizden biri de hizmet kalitemizi daha da yükseğe çıkarmak, lider ve öncüsü olduğumuz sektörümüzün bu alanda da yeni referans çizgisini oluşturmaktır. Bu noktada elbette bayilerimizin bu alanda göstereceği çaba çok önemli, çok belirleyici. Üçüncü Göz programımızla, bayilerimizin daha iyi, daha kaliteli hizmet için sergilediği performansı tespit ediyoruz. Başarılı bayilerimizi ödüllendirerek güzel bir rekabet başlatan Üçüncü Göz programımızın yeni şampiyonlarına, bu alanda gösterdikleri başarılı performanslarından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.
‘ÜÇÜNCÜ GÖZ’ PROGRAMI
Gerçek tüketicilerin oluşturduğu yaklaşık 40 bin kişilik gizli müşterilerin bağımsız denetim sonuçlarının yansıdığı Üçüncü Göz programında, Petrol Ofisi istasyonlarının periyodik denetiminin yanı sıra sektör genel değerlendirmelerinden de yararlanılıyor.
Yapılan denetimlerde, istasyon ve personel görünümünden, temizliğe, genel hizmet kalitesinden, Akaryakıt Satış Görevlilerinin iletişim süreçlerine, müşteri memnuniyetine kadar birçok farklı kriter puanlanıyor.
Toplanan puanlar bir yandan işlenerek geliştirme süreçlerinde kullanılırken, diğer yandan üçer aylık dönemlerde bölgelerinin en yüksek puanını alan Petrol Ofisi bayileri de ödüllendiriliyor.
“KENDİ İSTASYONLARIMIZ ARASINDA DAHİ TATLI BİR REKABET VAR”
Ege Bölgesi Hizmet Birincisi Uysal Petrol (Çanakkale) Süleyman Uysal, “Çanakkale’de dört Petrol Ofisi istasyonumuz var. ‘Üçüncü Göz’de bu kez Ezine’deki istasyonumuzla ödüle layık görüldük. Değil diğer firmalar bu dört istasyonumuz arasında bile hizmet konusunda rekabet var. ‘Üçüncü Göz’ programıyla birlikte istasyon müdürlerimiz arasında da tatlı bir rekabet doğdu ve paslaşma başladı. Hatta programda olmayan bir istasyonumuz, bu programa dahil olmak için saha müdürümüzü ısrarlarıyla ikna etti. İstasyon müdürlerimizin kendi aralarında kurduğu whatsapp gruplarında sürekli aldıkları puanları karşılaştırıyor, hizmet yarışımıza heyecan katıyorlar” dedi.